Pagini

luni, 26 octombrie 2009

Noapte alba


Sunt la superlativ.Prea multa cafea pentru o ora asa tarzie si totusi atat de gustoasa,atat de fierbinte.Ochii imi sunt obositi,trupul imi tremura,dar creierul imi este hiperactiv.E strapuns constant de prea multe idei si ganduri,vise si iluzii,amintiri si sperante.Parca nu vrea sa inceteze.

O baie fierbinte imi va potoli setea de activitate.Deja simt picurii de apa fierbinte,aburii cu aroma de vanilie,spuma catifelata cu acelasi iz ametitor,caldura degajata,toate inghesuite intr`o vana mica unde doar eu am loc.O baie de noapte imi spala toate pacatele de zi,ma purifica atat pe exterior,cat si in interior.Ma face mai sincera,dezgolindu`ma de minciuni.
Parca simt cum imi arde pielea sensibila ,acea apa clocotita,dar nu`mi pasa...imi place,imi linisteste mintea tulburata si corpul obosit.Este singura metoda care ma opreste pentru cateva clipe.Ma opreste din gandirea intensa pe care o depun de multe ori fara sa imi dau seama,chiar si pentru un lucru nesemnificativ.Imi alunga stresul si incordarea si ma incanta cu liniste.


Apa curge din robinet si totodata prin vinele mele.Imi strapunge orice celula care tipa de durere,imi incetineste pulsul.Parca m`i se scurge usor tot sangele tulburat,inlocuindu`se cu apa.Nu..nu adorm.Simt doar cum viata se opreste pentru cateva minute,pentru cateva batai ale inimii.In aceasta noapte o stea va straluci plutind usor prin univers... eu voi straluci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu