Pagini

marți, 13 octombrie 2009

Sweet lips like cherry


Azi mi`a fost pentru prima data frig.Azi am simtit pentru prima data lipsa buzelor reci.Azi am trecut prin ploaie nepasatoare.Stropii de apa curgeau lin pe fata,atingandu`mi buzele carnoase,gata sa plesneasca de durere si frig.


As vrea sa fug,dar sunt legata de realitate,sa vad lumea de sus,dar imi e teama de cadere.As vrea sa sarut acele buze moi,dulci si suculente care mi`au soptit sa merg mai departe,sa nu ma dau batuta,sa privesc inainte.Buze calde si rosiatice,arse parca de soare,buze frumoase care te duc in ispita,buze umede care nu sting focul,ci il provoaca, in final ducandu`te incet spre chin si neputinta.Lasandu`te prada lor si savurand aroma celui dintai sarut,vei simti
gustul gandurilor mele.

Acele buze muscate de teama au ramas neschimbate,soptind aceleasi cuvinte rasunatoare,asteapta sa fie stinse usor de ploaia rece al fiecarei dimineti din aceasta toamna.

As vrea sa sarut buzele mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu