Pagini

miercuri, 16 decembrie 2009

Alice in Wonderland

Sunt Alice.Ma simt ca si Alice.Pierduta si neinteleasa.Caut calea cea buna,dar se pierde in intuneric.Incerc sa inteleg lucruri,sa percep realitatea,sa ma trezesc.Totul m`i se pare abstract,ciudat si totusi atat de fascinant.Ma simt intrigata si incep cautarea.Nu ma dau batuta si merg mai departe,pun intrebari,cercetez,caut.
Dezvolt o adevarata pasiune pentru mister.Imi inchipui si vreau sa fiu mica,atat de mica,incat sa pot patrunde in cele mai obscure si ciudate locuri.Dorinta m`i s`a indeplinit si vad lumea dintr`o alta perspectiva.Detaliile sunt fantastice,iar florile sunt uriase si zambitoare.Pana si ciupercuta devine o umbrela uriasa,protejandu`ma de ploaie.
Nu e bine!Nu`mi place!Oricat as incerca sa inteleg raspunsurile intrebarilor mele,abstracte fiind,nu imi pot da seama de ce nimeni nu ma ia in considerare.Simt ca toata lumea e deasupra mea.Pun in continuare intrebari si caut alte locuri noi,pentru a`mi satisface curiozitatea care ma ucide ca otrava.
Ajung sa fiu pierduta in padure,sa fiu singura in pustiul negru si tacut,sa nu fie nimeni in jurul meu care sa ma asculte.Vreau acasa!E tot ce imi doresc,imi spun in gand.
Merg mai departe,intalnind in drum fel si fel de personaje amuzante,ciudate,neintelese,pline de viata,nebune.E interesanta diversitatea!Ma intriga si mai mult.Ajung sa fiu pedepsita pentru faptul ca nu inteleg,sa fiu izgonita din aceasta lume.
Cand simt ca totul se prabuseste si nimic nu mai are sens,ii simt bratul pe umarul meu!
"Alice..Alice..Trezeste`te!Ai avut doar un vis urat!E timpul sa mergem acasa!"
Voi merge acasa.





4 comentarii:

  1. Toate cele bune, sanatate si Sarbatori fericite:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa sanatate, fericire, bucurii si tot ce iti mai doresti de Mos si in noul an, alaturi de familie si cei dragi si sa te ajute Domnul ca dorintele tale sa se indeplineasca Andrea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatorile se apropie cu pasi repezi. Zapada cade usor pe trotuar, globuletele asteapta in sertare nerabdatoare. Toti ne pregatim de Craciu.
    Cu ocazia acestei mari sarbatori iti urez cu multa dragoste si caldura Sarbatori fericite!!!
    Sper ca Mos Craciun :) sa-ti aduca tot ce iti doresti si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere