Pagini

sâmbătă, 5 decembrie 2009

Intre vis si realitate


Au trecut doua zile,dar inca simt ca plutesc printr`un vis ciudat.Pulsul este inca mult prea mare,mainile imi tremura,amintirea nu ma lasa,creierul e bulversat.Nu ma pot concentra asupra realitatii,mintea imi e tulbure,teama ma copleseste.
Uneori ametesc,alteori simt ca pamantul imi fuge de sub picioare.Imi este inca frica.

Ma scutur,imi gasesc o preocupare si incerc sa`mi revin,totusi aceleasi cuvinte imi cutremura mintea.."Nu lesina,nu lesina!Ramai treaza,ramai treaza!Concentreaza`te si trezeste`te!".Sufletul mi`a fost patruns,iar acum a ramas pustiit si simt cu singuratatea ma inconjoara.Nu e nimeni sa ma ajute acum.Am incercat sa tip,sa ma auda cineva,n`am putut.Am incercat sa fiu puternica,sa aleg calea potrivita.Asta am si facut.

Sunt aici.Da,m`am trezit,dar visul continua.Unele lucruri nu sunt clare,altele sunt evidente.Parca nu pot face inca diferenta.E un dulce paradox.M`am intors cu picioarele pe pamant,dar sufletul mi`a ramas acolo sus,sus.
Coboara`te si reda`mi libertatea psihica de pana acum!Coboara`te sa`mi recapat linistea!Inca nu a sosit timpul sa zbori...haide inapoi..

2 comentarii: