Pagini

marți, 16 februarie 2010

Trezirea


Astept primavara.
Soarele,inca palid si lipsit de vlaga, incet se iveste de sub norii cenusii,aruncandu`si sulitele inspre mine.Vantul adie usor,dar nu`mi trezeste fiori de gheata.Uneori,simt un aer racoros,cu miresme glaciale,dar ceva se schimba treptat.Devine mai placut,devine mai bland.

Precum urmele de zapada incep sa dispara,tot astfel m`i se topesc si simturile inghetate de pana acum.Incep usor sa prind viata,sa ma trezesc din somnul adanc de iarna,de nostalgie si apatie.
Imi rotesc ochii imprejurul cerului albastru si schitez un zambet pe a mea fata,incercand sa vad dincolo de infinit.

Mai e putin pana cand natura se dezmorteste si prinde vigoare.Acel verde sanatos si acel miros de puritate,imi va patrunde fiecare por,ma va dezveli de lenea aspra si imi va reda energia de odinioara.Abia astept trezirea.Abia astept primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu